dinsdag 14 december 2010

Oproep - Deel uw verhaal en toets het aan het onderzoek

Ik ben zoals reeds gezegd werk aan het maken van een update van mijn website.

Een belangrijke nieuwe rubriek zullen case-studies zijn van bekende en minder bekende pestdossiers.  Het opzet is aan te tonen dat met het onderzoek dat verricht is het mogelijk moet zijn op een intelligente manier uitspraken te doen en de zwakheden van de pesters te ontmaskeren.

Ik doe daarom bij deze een oproep aan iedereen die wil om (al dan niet anoniem) zijn verhaal van pesterijen te delen Ik zal de feiten en gebeurtenissen trachten te toetsen aan het onderzoek om overeenkomsten te vinden.  In eerste instantie zou het makkelijk zijn via mail te communiceren, maar ik sta open voor persoonlijke ontmoetingen indien de (drukke) agenda's het toelaten.

Mailen kan via de contactpagina van mijn website www.pestenophetwerk.net.

2 opmerkingen:

  1. Mijn C4
    Ik wil mijn verhaal vertellen zodat de zwakke in onze maatschappij niet moet beseffen dat ze alleen staan. Aangezien ik in die periode mij heel alleen voelde.

    Ik ga u vertellen over mijn werk ervaringen in de ZEIKBUIS.
    Hun motto is WEGJAGEN!

    Wat houd dat in?
    Nu ik heb ongeveer een jaartje ten diensten van de ZEIKBUIS gewerkt, voor alle duidelijkheid zij maken rioleringen buizen. Na een tijdje bleek het duidelijk te zijn dat ik daar niet goed functioneerde. Waarom? Ik kreeg bitter weinig informatie van mijn “baas” en werd eigenlijk niet aanvaard door mijn “collega’s”. Ik zeg niet dat ik alles perfect heb gedaan maar ZIJ ook niet! IK besef dat iedereen moet werken voor zijn loon en prestaties moet neer leggen. Dat is ook zo. Maar wat doen als het niet zo is? “WEGJAGEN”

    Het teamwork en de samenhorigheid om iemand WEG TE JAGEN die ik daar heb gezien is gewoon verbijsteren! DE LAFAARDS!

    ZIJ hebben dus werkelijk MEEGEWERKT om mij ziek te maken, Zeer subtiel maar het miste zijn effect niet!

    Dus een week voor dat ik ziek ben gevallen, was ik ongeveer al 13kg afgevallen.
    Waarom?
    Door een op een stapeling van stress situaties met name doordat ik gewoon niet aanvaard werd met als gevolg nachts slecht slapen of praktisch niet.

    Een bepaalde collega Pis zullen we hem noemen valt mijn gezin persoonlijk aan door bepaalde dingen te beweren die toch bij sommige agressieve reacties zouden uitlokken.

    Nu ik heb vooral een beetje medelijden met de vrouw van Pis.
    Daarom zeg ik het volgende: ik kan zeer lekker waffels bakken, met liefde bereid want ik doe niet voor mij maar voor jouw.
    2 minuten en je bent er aan verkocht(beter dan een orgasme ik denk het niet), mijn ex vrouw weet er alles van.

    Nu na heel veel hamerslagen op een keramische buis later, is mijn moeder thuis naar mij toe gekomen om mij te vertellen dat ik depressief was.

    Voor mijn moeder was een blik genoeg om de diagnose te stellen. Voor de dokter iets meer maar niet veel.

    Nu waar draait het om:
    Was dit echt nodig, als mij gewoon verteld was dat ik niet functioneerde in de groep of niet bekwaam was en dat ik moest uitkijken naar ander werk. Dat was zeker voldoende geweest!


    ( dit hoort van de baas te komen en niet van de arbeiders, de baas hoort toch verantwoordelijk te zijn werknemers. 1 zodat zij hun werk naar behoren kunnen uitvoeren en 2 zodat zij dit op een menswaardige manier kunnen doen)


    Het gevolg van het onbekwaam zijn van de bazen rond het menswaardig werken is het volgende:
    6 maanden ziekenkas op kosten van de belasting betaler, maar natuurlijk de zeikbuis is er goedkoper van geraakt.

    Nu denken de WEGJAGERS dat zij gewonnen hebben, maar ja mijn ziekteverlof is betaalt door hun belastingen

    Nog iets waar was de VAKBOND hoort die niet op te komen voor het werk volk, deze instelling is blijkbaar al even rot als de ZEIKBUIS zelf!

    Had mijn moeder mij niet geholpen, wie dan vraag ik mij af.

    Depressie kan leiden tot zelfmoord, dit noem ik toch een ernstige ziekte! FUCKING DODELJJK!

    Mijn geval was niet zo dramatisch als dat van de post, maar mensen die mee werken aan dit soort pesterijen noem ik SLUIPMOORDENAARS wat is nu het ergste
    EEN PEDOFIEL
    OF
    EEN SLUIPMOORDENAAR
    Lafaards! Ja

    Zo ik voel mij al een beetje beter want
    PRATEN HELPT!
    Er rest mij nog 1 vraagteken, produceert de ZEIKBUIS buizen of zieke mensen
    Als er nog mensen zijn die anoniem willen praten, ga u gang!
    Ik ben zeker dat ik nog vrienden heb in de ZEIKBUIS!
    Ik stel voor als we aan 40 verhalen komen over de ZEIKBUIS,
    Wil ik wel de eerste zijn die namen begint te noemen.

    PS: mogelijk bevat deze tekst schrijf fouten, maak u vooral geen zorgen dit overleef ik wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb gisteren een concflict gehad met mijn pesters op het werk. Ik haat hen! Mijn pester is zwanger en op het moment dat ik bij mijn baas stond om te zeggen dat hij moest ingrijpen , zei hij mij dat ze zwanger was en dat we haar niet mogen opjagen. Dus ik moet aanvaarden dat die troela mij uitmaakt riep ik en hij antwoordde neen , stond op en zei godverdomme! Heb contact opgenomen met mijn werkgever aangezien ik er als gedetacheerde werk en zij gaan het nu oplossen! Dit is de 2de maal dat ik dit meemaak eenmaal bij de vlaamse overheid en nu federale overheid . Ze beledigen mij nu al 6 maanden aan een stuk van asociaal, verstand wil niet mee, jij bent van de straat , werk afpakken , niet beschikken over alle tools om het werk correct uit te voeren , mij geen dag zeggen, mij uitdagen, ...
    De laatste 2 weken ben ik mij op dezelfde manier gaan gedragen als die achterlijke mensen en heb ik precies wel op hun zenuwen gewerkt en is de zwangere bitch gisteren te ver gegaan ! Ik hoop dat wat zij de mensen aandoet , haar kinderen dit later ook mogen ondervinden en het verdriet van dichtbij mag gaan ervaren , mss stopt ze dan ooit met haar pesterijen.Ik wens haar het allerslechtste toe ik weet wel dat dit erg is wat ik zeg maar ze verdient het ! Ik hou jullie op de hoogte van het verdere verloop , deze keer heb ik het snel ontdekt aangezien ik hiervoor gedurende 4 jaar gepest werd en dit niet zag ??? Dacht altijd dat het om plagerijen ging, maar daar had ik mij dik in vergist toen, de werkgever werd zelfs verplicht om opleidingen aan te bieden die de interculturele communicatie zouden verbeteren. Maar het ergste van al is : Je pester mag doen wat hij wil (geweld => pesten), maar let op dat je nadien je eigen ruiten niet inslaat door er schriftelijk of telefonisch op te reageren als je reageert zorg dat het op het werk is en gebruik zeker geen fysiek geweld want dan ben je van slachtoffer opeens de dader. Vreemd toch dat hier dan geen zelfverdediging kan toegepast worden. Psychisch geweld en fysiek geweld => GEWELD . Ik vind dat deze mensen de bak moeten invliegen, dat zijn de rotte appels in onze maatschappij , zij zorgen ervoor dat het ziekteverzuim stijgt.

    Mijn pester heeft al verschillende conflicten gehad met andere collega's maar ze laten haar maar doen. DAT KAN TOCH NIET !!!!!!!!!!!! IK HAAT DIE PESTER EN MIJN BAAS want die ouwe zak laat het allemaal toe en heeft er waarschijnlijk plezier in. Vuile perverse zak!

    BeantwoordenVerwijderen